Feel free to translate!

maandag 3 maart 2014

Dikke knuffel voor jou!

Hallo meisjes,
Allereerst wil ik geweldig nieuws met jullie delen want ik heb bij Judith op het blog Stempelstunter kaartjes gewonnen voor de beurs in Den Bosch!!!! Joehoe, ik ben zo blij!!! Ik ben er nog nooit geweest dus dit jaar wordt de primeur! Zin in!! Dank je wel Judith!

Dan mijn kaartje voor de volgende challenge bij My Besties. Deze keer is het thema 'alles mag' dus je mag maken wat je wilt. Leef je lekker uit zou ik zeggen!


Ik wens jullie nog een fijne week met natuurlijk veel fröbelplezier! Ondanks dat ik midden in het feestgedruis woon, ben ik nog niet gaan carnavallen. Maar toch voor iedereen: Alaaf!!

Challenges:

Lieve groetjes, Wendy

19 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje met hele leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige mooie kaart en wat heb je dr weer supermooi ingekleurd.
    De beurs in Den Bosch is super, ik ben er ook eens geweest en heb mijn ogen uitgekeken. Er staat zoveel, het is druk en warm dus houdt daar maar vast rekening mee haha maar het is een superbeurs. Fijn dat je vrijkaartjes hebt!
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de kaartjes, ga ervan genieten!!!
    Wat een prachtige kaart zeg. die afbeelding is ook zo super mooi ingekleurd!!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en lief kaartje Wendy, veel plezier in den bosch

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Wendy, prachtig ingekleurd!
    Fijne week, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy
    Ten eerst gefeliciteerd met de gewonnen kaartjes en je gaat je daar zeker vermaken. Ik spreek uit ervaring hihihi.
    En jouw kaartje ziet er geweldig leuk uit
    Een fijne maandag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke gaaf dat je vrijkaartjes hebt gewonnen!! kun je weer een malletje extra kopen:0) Verheug me er ook al op!!
    Je kaartje vind ik prachtig, wat een lieve digi!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Wendy.
    En wat gaaf dat je vrijkaartjes gewonnen hebt.
    Alvast veel plezier op de beurs gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Wat leuk dat je vrijkaartjes hebt gewonnen, heel leuk zo'n beurs, ben daar ook een keer geweest maar dan in Zwolle... Je kaartje is prachtig, in mooie, sprekende kleuren, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje met de leuke joy rand aan elke kant

    en lieve bestie prachtige weer ingekleurd

    super voor je dat je een kaartje hebt gewonn

    en voor den bosch heel veel plezier al vast

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is weer helemaal super Wendy, ik vind het weer een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je vrijkaartjes, lekker genieten.
    Je kaart is prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wendy,
    Schitterende kaart heb je weer gemaakt.Wat gaaaaaf dat je kaartjes hebt gewonnen.Ik heb ze ook al in huis maar spijtig heb ik ze moeten kopen.Ik ga samen met mijn zus de donderdag.Je zult je zeker amuseren het is echt heel leuk om alles zo te zien.Misschien komen we elkaar tegen kunnen we een bakje thee doen.Hier is het ook carnaval zelf heb ik er niks mee .woon jij dan ook in Limburg???groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy, wat heb je toch weer een mooie kaart gemaakt. De kleuren spreken mij heel erg aan. Ik vind ze gewaagd bij elkaar.
    En wat gaaf dat je kaartjes voor Den Bosch hebt gewonnen. Geloof me: neem genoeg geld mee en kijk je ogen uit. Wat zul je genieten!!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo wendy
    Ik had verleden jaar de kaartjes gewonnen voor Den Bosch, ik kan je zeggen het is te gek gaaf, het is wat Gerjanne zegt, een dikke portemonnee is een vereiste.
    Dan zie ik hier toch een prachtige kaart staan , wat heb je die weer mooi gekleurd, mooie details, ik vind het een plaatje.
    Als je nog gaat Carnavallen, niet teveel drinken hè haha.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart, ook zo mooi van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart en leuke kleurtjes heb je hiervoor uitgekozen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart succes bij EHI
    gr wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So sweet, and I like your coloring :-)

    Thank you for joinig our challenge at My Besties Norge, and I wish you good luck!

    Hugs, Lena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy